onsdag, februari 04, 2009

Inbjudningskorten är skickade

Nu är inbjudningskorten till dopet skickade. Så skönt att ha det avklarat! Gårdagen bjöd inte på så mycket. Taz jobbade som vanligt. Trist men ett måste. Liam och jag var ute en lång runda med Tigiz. Det var väldigt kallt och det blåste en hel del. Vi åkte och hämtade Taz på jobbet sen åkte vi till Willys här i Staffanstorp och handlade lite. Sen åkte vi hem och lagade middag. Sen var det ryggläge på soffan. Vi var nog ganska trötta allihopa för vi somnade på vars en soffa hahaha.... Idag har vi inte heller gjort så värst mycket. Jag har skrivit inbjudningskorten och lagat middag. Nu är Taz på väg till jobb. Jobbar kl. 17:30-02. Trist!! Jag ska snart titta på Glamour och senare ikväll är det "semestersvenskar" och "Made in Sweden" Kvällen är räddad :-) Ha det gott.

Inga kommentarer: