Idag har Liam och jag varit på BVC, han har gått upp lagom i vikt och växer inte så fort längre. Men följer sin kurva.
Därefter tog vi en promenad till City Gross och handlade till middagen. Det blev fläskfilé med potatisgratäng, rödvinssås och sallad, så himla gott blev det. Till efterrätt blev det marängsviss, sååå gott!!
Nu sover Liam, Taz och Tigiz på soffan, vilket trevligt sällskap hahaha...
Snart är det dax för utröstningen i Let´s Dance. Jag hoppas att Carl-Jan eller Elisabet åker ut idag. Tycker dom har gjort sitt.
Ska väcka mannen och lägga Liam.
På återseende...
God fredagsmiddag
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar