Liam och Tigiz nannar så gott så.
Jag har faktiskt tittat på Let´s Dance och så klart är favoriterna Laila och Morgan kvar.
Imorgon är det dax för delfinal 3 i Melodifestivalen.
Har väl inte direkt någon favorit så det blir en överraskning vad gäller låtarna.
Nä nu ska jag titta lite på tv innan det är dax att nanna.
Kram och god natt


1 kommentar:
Morgan är min favorit också!!
Trevlig helg! Puss och kram
Skicka en kommentar