Vår son försöker greppa tag i saker nu och det är så härligt. Han utvecklas för varje dag som går. Stora pågen börjar han bli.
Tycker tiden går så himla fort men samtidigt är det kul att se han utvecklas.
Igår var min pappa på besök. Det var ett tag sen vi träffades. Han var så glad att få träffa Liam. Blir alldeles för sällan vi ses.
Imorgon är är Taz ledig och vi har hela torsdagen uppbokad. Vi ska tvätta mellan kl. 12-17, prästen kommer kl. 13 på dopsamtal, kl. 16 ska vi titta på en lokal som vi kanske ska hyra till dopfikan och därefter ska vi in till Malmö och träffa min mamma.
Men nu ska jag titta på tv, "Halv åtta hos mig" sen ska jag ta mig en varm dusch.
Kram på er kära läsare.
Liam har tagit över fjärrkontrollen
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar