torsdag, februari 19, 2009

Dopsamtal

Idag har vi haft prästen här på dopsamtal. Det gick hur bra som helst. Det är samma präst som vigde oss som ska döpa Liam. Dopet kommer att ske i S. Sallerups kyrka, samma kyrka som vi blev vigda i. Snart ska vi ge oss iväg och titta på en lokal här i byn. Vi ska ev. hyra den till dopfikan. Ikväll blir det en lugn hemmakväll. "Gordon´s kitchen nightmares" har premiär på kanal 5 ikväll och gissa vem som kommer sitta bänkad framför tv:n kl. 20?? Nu ska vi göra oss iordning. Tjingelling

Inga kommentarer: