Idag har vi haft prästen här på dopsamtal. Det gick hur bra som helst. Det är samma präst som vigde oss som ska döpa Liam. Dopet kommer att ske i S. Sallerups kyrka, samma kyrka som vi blev vigda i.
Snart ska vi ge oss iväg och titta på en lokal här i byn. Vi ska ev. hyra den till dopfikan.
Ikväll blir det en lugn hemmakväll. "Gordon´s kitchen nightmares" har premiär på kanal 5 ikväll och gissa vem som kommer sitta bänkad framför tv:n kl. 20??
Nu ska vi göra oss iordning. Tjingelling
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar