Taz har varit ledig idag så vi har varit en sväng i Trelleborg hos svärfar/farfar. Kan ni tänka er, han höll Liam för första gången :-)
När vi kom hem syndade vi med mat från Burger King. Gott!!
Liam har badat ikväll. Han bara älskar att bada, min gulleplutt :-)
.jpg)
Liam och farfar
1 kommentar:
Inte dåligt med bildbevis. Ha en skön dag med lilleman, så ses vi väl snart igen.
Kram Eva
Skicka en kommentar