onsdag, februari 11, 2009

BVC-besök och Trelleborg

Idag har vi varit på BVC. Liam växer så det knakar. Jag hade "mammasamtal" idag med vår BVC-sköterska. Det gick hur bra som helst.
Taz har varit ledig idag så vi har varit en sväng i Trelleborg hos svärfar/farfar. Kan ni tänka er, han höll Liam för första gången :-) När vi kom hem syndade vi med mat från Burger King. Gott!!
Liam har badat ikväll. Han bara älskar att bada, min gulleplutt :-)
Nybadad

Liam och farfar

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte dåligt med bildbevis. Ha en skön dag med lilleman, så ses vi väl snart igen.
Kram Eva