Så vad har hänt hos fam. Nielsen.
Jo, natten till torsdagen så kollidera vi med ett rådjur. Höger sidospegel och sidan på höger kofångare är skadat och dessutom är det en massa repor i lacken där rådjuret har kasat.
Säger bara en sak, det kunde ju gått värre!!
Nu ska bilen repareras och det blir ju inte billigt kan jag säga! Vi får leva på knäckebröd och vatten en tid framöver hahaha.....
Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket mer än att besiktigat bilen på verkstan som ska fixa skadorna.
Nu väntar jag på utröstningen i Let´s Dance! Hoppas Morgan och Laila får stanna kvar!
Sen väntar sängen.....
Kram och god natt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar