fredag, februari 27, 2009

Gnällig dag....

Torsdagen bjöd på en massa gnäll från Liam. Han var väldigt trött men vägrade att vila och det resulterade i att han var gnällig! Inte ens pappa Taz kunde få han på lite bra humör. Liam somnade vid 22 tiden och sen sov han hela natten fram till kl. 04:30 imorse. Han vaknade bara för att äta lite sen sov han vidare igen! Liam väckte mig kl. 10:30!! Taz hade ställt väckarklockan på 9 eftersom han började jobba kl. 11, men ingen av oss har hört den! Väldigt skönt att få sova lite. Men det blev ju stressigt för Taz att komma iväg till jobbet! Taz och jag såg filmen Patrik 1,5 igår, väldigt bra film! Gillar man svenska filmer så kan jag rekommendera den! Idag är det besök på BVC i eftermiddag som står på schemat. Sen ska det dammsugas här hemma. Ikväll sitter jag bänkad framför tv:n kl. 20, då det är Let´s Dance. Ska Laila och Morgan dansa vidare till nästa fredag? Det återstår att se. Men först är det Glamour kl. 17:35 där det händer en del spännande saker! Nu ska jag dricka lite te och surfa vidare, på återseende kära läsare!

Inga kommentarer: