lördag, februari 07, 2009

Melodifestivalen 2009

Ikväll började årets upplaga av Melodifestivalen. Favoriterna var Scotts redan innan programmet började. Efter att ha lyssnat igenom alla bidrag så blev även Alcazar en av favoriterna. Dom tog som bekant sig vidare till Globen. Sämre gick det för Scotts, men dom tog sig till andra chansen i alla fall. Hoppas på bättre tur där för dom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Näää Scotts var ju skitdåliga*asg*
Tyckte Emilias låt och Af Ugglas var bäst:-)

Kram

Jessica sa...

Ha ha,, jag tyckte scotts va skit dåliga,, själv hejade jag på alcazar.. men mest va det skit som man säger varje år..ha ha.. fina bilder på familjen..=)