Jag har äntligen hittat inbjudningskort som är blå. Nu ska dom bara skrivas och skickas.
Vi har bestämt vad som kommer att bjudas på som dopfika. Så det ändå som behövs nu är antalet gäster som kommer så det kan börja planeras hur mycket mat och dryck som ska inhandlas.
Idag har vi inte gjort så mycket.
Taz började jobba kl. 16 och slutar kl. 24.
Jag ska snart äta lite tänkte jag, blir
pytt i panna. Snabbt och enkelt.
Sen är det premiär för
programmet "Familjen annorlunda" kl. 20 och kl. 21 är det "Advokaterna" Kvällen är räddad
hahaha...
Tjingeling
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar