onsdag, februari 25, 2009

Sååå himla trött

Idag skulle jag kunna sova hela dagen om det hade gått. Liam är lite gnällig och det gör ju inte saken bättre. Taz sover för han har jobbat idag, slutade kl. 11 sen börjar han kl. 20-06 igen!! Så han kan inte ta lilleman. *suck* Skulle behöva gå till apoteket men orken finns inte. Men jag får väl ta mig i kragen och promenera dit...... Nu har alla gäster förrutom en hört av sig angående dopet. Så nu kan jag äntligen börja planera för det. Ska bli himla kul :-) Nu gråter lilleman...... På återseende

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej det gick bra hos frissan.. e jätte nöjd.. kul att du har gått ner dina kilon.. jag vill gå ner mer.. håller på,, men har dålig karaktär på helgerna.. måste skärpa mej om jag ska va fin till sommaren..=) vad händer i helgen då?? kramar