måndag, februari 23, 2009

Ny vecka

Fattar inte vart tiden tar vägen. Dagarna bara flyger iväg. Idag är det sista dagen för o.s.a till dopet och ännu finns det gäster som inte har hört av sig. Dåligt tycker jag!! Men nu är det i alla fall dax att skriva inköpslista för mat och dukning samt beställa doptårta. Idag har min äldsta syster varit på besök. Inte ofta hon är kan jag säga. Men trevligt när hon väl kommer hit. Senare i eftermiddags så åkte maken min, Liam och jag och handlade lite. Kylskåpet samt skafferiet gapade tomt hahaha. Nu är det påfyllt igen :-) Som varje måndag hittills så har jag tittat på "Familjen annorlunda" och "Advokaterna". Nu sitter jag här lite och surfar, ska snart titta på en film med min älskade man som inte behöver lägga sig tidigit idag då han är ledig imorgon, jiippiieee Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä han behöver inte lägga sig tidigt men han vill för en gångs skull :P
1, Cigg
2, Kaffe
3, Yes Man eller Bedtime storie
4, ut med tigiz, röka, kaffe.

hmm blandar runt allt så får jag kanske rätt på det.
Älskar dig hjärtat mitt