Igår såg vi ännu en film, Yes Man med Jim Carrey. Jag gillar Jim så det blev många skratt.
Gillar man han så är filmen att rekommendera
Idag väckte lilleman mig kl. 8. Då tyckte han att det var dags att stiga upp. Så det var bara att glatt stiga upp ur den varma sköna sängen. Men det gör egentligen inte så mycket det är ju så fint väder idag :-) Kanske våren som är i antågande!?
Fram tills nu har vi diskat, börjat tvätta och ätit frukost. Sen ska jag bada med Liam och ikväll ska vi på 30-års kalas hos min kusin Mia.
Ha en bra dag så länge......
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar