måndag, februari 09, 2009

Måndag och en ny vecka

Då var det måndag igen. Denna vecka ska vi till BVC på onsdag och därefter är det tänkt att vi ska till Trelleborg. Men det beror helt på hur Liam mår. Han har nämligen åkt på en förkylning. Stackars liten... Vi har varit hos mamma idag också. Taz jobbade från kl. 13-22. Mamma hjälpte mig med Tigiz så han kom ut. Visst jag var tvungen att ta ut Liam när vi skulle dit och hem. Men det blir ju fler gånger om jag skulle stannat hemma och gått ut med Tigiz själv varje gång. Vi åt middag tillsammans och det blev kotlett, sås och potatis. Min snälla mamma lagade även mat till sin svärson som han kunde äta efter jobb, blev en sen middag för han idag. Jag är så glad att jag har en mamma som är så snäll. Jag älskar dig mamma! Nu har Liam somnat och jag hoppas att han sover hela natten nu. Ska också lägga mig snart. Kram och god natt kära läsare.

Inga kommentarer: