söndag, februari 15, 2009

Jag har blivit utmanad av Ullis
Så här går utmaningen till: · Gå in i mappen där du har dina bilder · Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen · Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den · Utmana (sex) andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

Liam är förkyld och har precis somnat efter morgonmålet. Bilden är tagen 7/2-09

Jag utmanar:

  • Taz
  • Sanne
  • Tine
  • Maria
  • Jessica
  • Mia Rådqvist
  • 1 kommentar:

    Jessica sa...

    oj vilken konstig utmaning.. ha ha.. får se om jag gör det imorn.. hi hi