Jag har blivit utmanad av Ullis
Så här går utmaningen till:
· Gå in i mappen där du har dina bilder
· Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
· Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
· Utmana (sex) andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade
Liam är förkyld och har precis somnat efter morgonmålet. Bilden är tagen 7/2-09
Jag utmanar:
1 kommentar:
oj vilken konstig utmaning.. ha ha.. får se om jag gör det imorn.. hi hi
Skicka en kommentar