fredag, februari 27, 2009

Äntligen

Då blev det som jag hade hoppats på, Carl-Jan fick äntligen lämna Let´s Dance. Laila och Morgan dansar vidare till nästa fredag :-) Det var ett väldigt tjat om Laila och Niclas förhållande. Tyckte lite synd om dom faktiskt. Nu ska jag umgås med mannen lite nu. Kram och god natt

Inga kommentarer: