Då blev det som jag hade hoppats på, Carl-Jan fick äntligen lämna Let´s Dance.
Laila och Morgan dansar vidare till nästa fredag :-)
Det var ett väldigt tjat om Laila och Niclas förhållande. Tyckte lite synd om dom faktiskt.
Nu ska jag umgås med mannen lite nu. Kram och god natt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar