söndag, februari 22, 2009

Sminkparty och delfinal 3 i Melodifestivalen

Igår var jag bjuden på sminkparty hos min kusin Cecilia. Tack för en trevlig kväll :-) Jag tog med mig Liam dit och han charmade alla tjejerna hahaha... Cecilias mamma, min faster och Cecilias syster Therese var oxå där. Dom har jag inte träffat på väldigt länge. Så himla kul att träffa dom. Blev hembjuden till Kerstin så dit ska vi åka och hälsa på en dag. Hon lovade mig att göra fläskpannkaka och den gör hon så himla god!! Ska bli gott :-)
Lilla Tigiz var hemma hos min mamma under tiden vi var på partyt så Liam och jag åkte dit och var där till Taz slutade jobba. Sen kom även han dit och vi åt sen middag och tittade på Melodifestivalen. Jag tyckte inte riktigt att det var någon låt som var superbra, men dom som gick till Globen var helt ok.
Sen var det dax för hemfärd och det kan jag lova var jobbigt. Det hade snöat en himla massa under kvällen så vägarna var täckta med snö. Men hem kom vi i alla fall.
Idag är det bara tö och slask, tråkigt men ändå skönt. Kanske kan våren titta fram nu!?
Lite bilder från gårdagen:

Cecilia och Liam

Tilde, Kerstin, Liam och jag

Therese

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej gumman!! Låter som en underbar helg.. vad jobbar taz med?? konstiga tider han jobbar jue.. kramar