Lilla Tigiz var hemma hos min mamma under tiden vi var på partyt så Liam och jag åkte dit och var där till Taz slutade jobba. Sen kom även han dit och vi åt sen middag och tittade på Melodifestivalen. Jag tyckte inte riktigt att det var någon låt som var superbra, men dom som gick till Globen var helt ok.
Sen var det dax för hemfärd och det kan jag lova var jobbigt. Det hade snöat en himla massa under kvällen så vägarna var täckta med snö. Men hem kom vi i alla fall.
Idag är det bara tö och slask, tråkigt men ändå skönt. Kanske kan våren titta fram nu!?
Lite bilder från gårdagen:
Cecilia och Liam
Tilde, Kerstin, Liam och jag
Therese
1 kommentar:
Hej gumman!! Låter som en underbar helg.. vad jobbar taz med?? konstiga tider han jobbar jue.. kramar
Skicka en kommentar