söndag, februari 08, 2009

Sitter i skrivande stund hos min mamma. Taz jobbar och slutar kl. 24 och då ska vi hämta han. Mamma och jag har ätit middag tillsammans. Kyckling blev det, mums. Alltid lika god mat hos mamma. Jag blev tvingad att titta på bingolotto eftersom mamma ville titta på det, men en gång kan man stå ut hahaha... Nu försöker mamma natta Liam som är piggelin. Han vägrar att sova! Imorgon är det måndag och vi ska tvätta, så trist! Hmm.. måste kommentera kommentarerna till mitt tidigare inlägg. Scotts låt var inte så himla bra, det håller jag med om men Scotts är trevliga att titta på ;-) Nä måste ta lilleman. God natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä inte ens det, hahaha;-) Men man får tycka som man vill!

Kram