tisdag, februari 24, 2009

En heldag hos kusin Cecilia

Dagen började ju bra och den fortsatte så. Hela familjen har varit hos min kusin Cecilia idag och både fikat och ätit middag. Tilde har lekt med Tigiz och Cilla har myst med Liam. Taz och Christian har pratat en massa skit hahaha... Tack för en trevlig dag :-)
Liam och Tilde

Inga kommentarer: