lördag, mars 21, 2009

1 år

Idag är det 1 år sen vi fick veta att jag var gravid igen. 17 månaders kämpande gav till slut resultat.
Den närmsta tiden skulle präglas av oro, trötthet, illamående och en växande mage. En underbar tid väntade...
Resultatet blev som alla vet en underbar liten Liam.

Inga kommentarer: