lördag, mars 28, 2009

Först tvätt och sen tacos

Idag har vi tvättat och det är så skönt att få det gjort. Liam har varit på bra humör hela dagen. Han och jag vilade en stund i eftermiddags i nästan 2h. Så skönt!! Ikväll var vi hembjudna till min syster Lena på tacos. Det säger man inte nej till. Mamma, Yvonne och Patrick var oxå där. Inte varje dag man träffar Patrick så det var trevligt att träffa han. Nu är vi hemma och det är snart läggdags för mig. På återseende.....

Inga kommentarer: