Idag var det då dax för föräldragruppen. Vi var 7st där idag och alla är jättetrevliga. En av mammorna kände jag sen innan, vi gick i samma grupp på föräldrautbildningen.
Vi ägnade tiden idag till presentation och småprat. Tror detta kan bli trevligt.
När vi var klara där för idag så hämtade vi Taz och Tigiz och körde till Trelleborg. Taz skulle övningsköra och vi andra var hos farfar/svärfar under tiden.
Jag har anmält Liam och mig till babymassage i Hjärup. När det startar vet jag inte riktigt, tjejen som håller i det skulle höra av sig när en ny omgång startar.
Sen ska vi besöka något babycafé också. Det finns ett här i byn, i Hjärup och massor i Malmö. Bara att välja och vraka!
Imorgon är det fredag, IGEN!! Taz jobbar hela helgen, trist! Vad vi andra ska hitta på med vet jag inte riktigt än. Får se vilket humör vi är på.
Nu säger jag god natt....
1 kommentar:
Mysigt med babymassage! Jag och Edvin ska börja på babysim när han är runt 4-5månader:-)
Kram, trevlig helg!!
Skicka en kommentar