tisdag, mars 10, 2009

Ny vecka....

Då var det en ny vecka igen. En fullspäckad sådan. Kommer nog vara alldeles slut på söndag. Därför har vi inget planerat den dagen utan det blir vå slappedag!! Igår var vi en tur på Burlöv Center och shoppade lite till Liam. Det blev en vårjacka, scarfs och byxor.

Det är så himla skönt väder idag! Idag ska vi till Trelleborg, Taz ska övningsköra. Vi andra hälsar på farfar/svärfar under tiden. Vår kompis Rickard ska följa med oss hem idag. Det var ju ett tag sen man träffade han. Jag ska baka kärleksmums ikväll som Liam och jag ska bjuda på imorgon. Vi ska ju till mitt jobb och hälsa på. Jag har även fått bekräftelse från kursen babymassage. Den startar på tisdag nästa vecka. Ska bli mysigt. Nu ska vi göra oss iordning för att åka. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: