Det är så himla skönt väder idag! Idag ska vi till Trelleborg, Taz ska övningsköra. Vi andra hälsar på farfar/svärfar under tiden. Vår kompis Rickard ska följa med oss hem idag. Det var ju ett tag sen man träffade han. Jag ska baka kärleksmums ikväll som Liam och jag ska bjuda på imorgon. Vi ska ju till mitt jobb och hälsa på. Jag har även fått bekräftelse från kursen babymassage. Den startar på tisdag nästa vecka. Ska bli mysigt. Nu ska vi göra oss iordning för att åka. Ha en bra dag!
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar