onsdag, mars 11, 2009

Fullspäckad dag

Idag har vi haft en hel del att göra. Det började kl. 10 imorse med att vi åkte till Trelleborg. Taz hade uppkörning och vi andra var som vanligt hos svärfar/farfar. Därefter körde vi till Malmö och Taz lämnade Liam och mig på mitt jobb. Det gick jättebra. Liam charmade alla mina arbetskolleger, han för söt. Vi hälsade även på en av mina vårdtagare och hon blev så himla glad över att äntligen få träffa Liam och även mig så klart. Vi åkte med min syster Lena hem (hon jobbar oxå där) Hon lämnade oss hos vår mamma. Vi stannade och såg Glamour och åt pannkakor, mmmmm..... När vi sen skulle hem så körde min andra syster Yvonne oss hem. Anledningen till det är att Taz har kört själv till jobb idag. *stolt fru* Liam har svårt att sova ikväll. Han somnar och sover en liten stund sen vaknar han och är alldeles förtvivlad. Har ingen aning varför. Nu har han somnat igen och jag hoppas att han kan sova nu..... Ska slappa lite i framför tv:n sen är det läggdags. Ännu en fullspäckad dag imorgon! God natt

Inga kommentarer: