tisdag, mars 17, 2009

Babymassage

Nu har vi varit på babymassage. Himla mysigt var det. Men det var nog jag som tyckte mest om det. Liam tittade hellre på dom andra bebisarna och skulle inte alls ligga still hahaha.... Men han var så trött efteråt att han somnade till avslappningen. Efteråt var det fika och vi föräldrar satt och pratade, mycket trevligt var det. Kul är det oxå att Emma (från föräldrautb. och föräldragruppen) och en mamma till som oxå gick på föräldrautb. var där. Det är så fint väder ute men det blåser ju som bara den!! Inte riktigt kul att vara ute. Så vi får umgås med Taz istället. På återseende....

Inga kommentarer: