Det enda positiva med att dagarna går fort är att det snart är vår.
Idag har vi varit flitiga och dammsugit, tvättat igen för jag bara älskar att tvätta (inte direkt) och renbäddat.
I eftermiddags åkte vi en sväng till Mobilia och shoppade lite till Liam, en vit body, 2 pyjamaser och en mössa.
Nu ska jag fortsätta att titta på Beck och dricka te.
Kram och god natt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar