fredag, mars 20, 2009

Underbart vårväder

Vilket underbart väder det har varit idag!! Jag tog Liam i vagnen och Tigiz i kopplet imorse och gick en lång runda. Så himla härligt! Det var så tyst och lugnt, bara dom som var på väg till jobb och skola var ute. Sen var det premiärsittning i matstolen för Liam. Han tyckte det var riktigt kul att komma högre upp och kolla in när mamma och pappa äter. Längtar tills han ska börja äta "riktig" mat. Det händer så mycket i utvecklingen nu och tiden går så himla fort. Men det är samtidigt kul. I eftermiddags tog mannen, Liam och jag en tur till Nova Lund. Letar efter badkläder som jag kan ha när babysimmet börjar. Men jag hitta inget speciellt. Jag har ju en mage som jag inte vill visa upp bar än och då är det inte så himla lätt. Får väl ta och köpa en baddräkt även om jag inte tycker om att använda det. Nu är Taz på jobbet, Liam och Tigiz sover och jag tittar på Let´s Dance. Nu är det spännande när det bara är 3 par kvar!! Hoppas i alla fall att Laila vinner. Ha en bra kväll.....
Premiär i matstolen

Inga kommentarer: