söndag, mars 22, 2009

En shoppingtur

på Mobilia blev det idag tillsammans med min mamma. Skulle köpa en baddräkt men den var slut i min storlek, typiskt! Men jag tog mobilen och ringde till min käre Taz och bad han ringa till Nova Lund och höra om den fanns kvar där. Det gjorde den så nu har dom lagt undan den tills imorgon! Till Liam köpte jag strumpor med Bamsetryck på. Nu är Taz på jobb, igen!! Men sen är han ledig ända fram till onsdag kväll. Tycker det är så trist när han jobbar så många kvällar/nätter i rad. Vi träffar knappt han då. Liam är ju den som behöver umgås mest med han. Imorgon är vi hembjudna till min faster Kerstin och hennes man Hansi. Vi ska äta lunch tillsammans. Det ska faktiskt bli riktigt trevligt. Längesen vi umgicks. Nu ska jag ta och koka lite te. På återseende....

1 kommentar:

Jessica sa...

Ja det gjorde vi,, men Oskar tyckte inte det va så roligt,, började o gilla det i slutet så klart,, ha ha .. men nu tycker han att det e jättekul o bada.. han e såå söt Liam!!! Vad ska ni göra i veckan då?? kramar