måndag, mars 16, 2009

Ny vecka, nya händelser

Imorgon börjar Liam och jag på babymassage. Det ska bli kul att se hur Liam reagerar. Tror nog att det kommer gå bra.
På onsdag ska jag till tandläkaren. Inte kul alls!! Gillar verkligen inte att gå till tandläkaren.
På torsdag är det dax för föräldragruppen igen, kul ska det bli att träffa alla.
Liam fick min kusinbarns gåstol och han älskar den. Han kan ju inte gå med den men han sitter i den med kuddar omkring sig. Idag hamnade han framför tv.n och det blev drive in bio för lilleman.
Snart ska jag nanna är så himla trött!!
God natt

Inga kommentarer: