tisdag, mars 24, 2009

Solsken

Idag sken solen in i sovrummet när vi vaknade. Blev hur glad som helst. Men när jag tittar ut så har det snöat lite. Hur kul var det på en skala 1-10!? Det var dessutom kallt oxå. Idag var det babymassage men vi valde att stanna hemma idag. Liam var väldigt trött och kändes varm men hade ingen feber. Efter frukosten skickade jag iväg Taz och Liam så jag kunde städa lite. Satte på bra musik och tog min vän dammtrasan i handen och började damma! Sen blev det en svängom med min danskavaljer dammsugaren. Det var riktigt kul att städa idag. Känner mig så nöjd. Sen lagades det middag och sen var det dax att åka in till Limhamn, Öresundsgården. Vi skulle på informationsmöte på Swimmix. Nu sitter vi och slappar lite i soffan och har tittat på Gordon. Snart kallar sängen..... God natt...

Inga kommentarer: