Idag har det varit skitväder!! Men har man en hund som måste ut så är det bara att klä på sig och gå. Liam har ju tur som ligger nerbäddad i en varm vagn, Tigiz och jag var genomblöta.
Bara en stund efter att vi kommit hem igen så sken solen, gissa om jag blev lite smått arg!?
Drack en kopp te och slappnade av i soffan medan Liam sov i vagnen. Han sover så himla dåligt under dagen men idag sov han hela 2h!! Skönt.
Nu borde han ju sova för natten men han är hur pigg som helst!!
I veckan ska jag städa bilen, vi ska till Trelleborg, Liam och jag ska till mitt jobb, det ska fixas inför dopet på lördag. Fullspäckad vecka med andra ord!
Nu ska jag fortsätta kolla på Beck sen är det läggdags.
God natt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar