Idag fick vi besked att vi har kommit med i fredagsgruppen på babysim.
Vi börjar den 3/4, ska bli himla mysigt och kul. Tror nog att Liam kommer tycka om det. Han tycker ju om att bada.
Idag har jag varit hos tandläkaren. Fått två mindre hål lagade. Nästa besök är om 1år ungefär.
Det har varit himla fint väder idag. Våren är nog på gång nu. Så skönt.
Taz är ledig idag så vi ska ha myskväll hela familjen......
Imorgon är det träff med föräldragruppen igen och på kvällen ska vi tvätta!
Nu ska jag ta och dammsuga klart....
1 kommentar:
Ha ha.. ja det e en fin pyammas ,, var ska ni simma??? Ja hoppas att våren är här nu!!! =) =) kramar
Skicka en kommentar