onsdag, mars 25, 2009

Stackars Liam

När jag har nattat han sover han endast 30 min sen vaknar han och är jätteledsen. Tröstar honom och så somnar han om igen. Sen är det samma sak efter en stund. Så kan det hålla på ett par timmar när det är som värst! Igår höll det på i nästan 3h innan han kom till ro. När det var som värst så skrek han alldeles hysteriskt!! Det skär så i mitt hjärta att se han så ledsen. Jag vet inte varför det har blivit så här!! Ikväll har han hittills vaknat 3ggr än så länge. Han somnade kl. 19.30 ungefär. Det har ju varit strålande solsken idag med!! Man blir så himla glad av det. Synd bara att det ska vara så kallt!! Vi tog en liten tur till babyland tidigare idag. Shoppade lite till Liam. Nu jobbar Taz och det är så himla tråkigt. Men det positiva är att han slutar om 4h 30min!! Ikväll är det premiär för Fråga Olle, det måste jag titta på. Följde alltid det programmet när det gick. Sen ska jag nog ta och lägga mig. God natt kära läsare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tror inte du skall oroa dig för mycket kan vara tänder samt växtvärk vissa perioder e inte lätta men man får bita ihopa tills de går över krammar på er och happas de går över snart

Jessica sa...

Det låter som om att han har kommit in i en utvecklingsfas.. har börjat att drömma.. det gjorde / gör Oskar oxå.. han är väldigt tydlig i sina faser.. men det går över.. men det kommer fler.. :-) kramar