lördag, mars 21, 2009

Let´s Dance

Laila utklassade rejält i semifinalen. Hon är verkligen värd finalplatsen.
Morgan var bättre än Magnus tycker jag, men det räckte ändå inte hela vägen. Morgan fick lämna Let´s Dance igår.
Detta innebär att Laila möter Magnus i finalen nästa fredag.
Jag ser Laila som vinnare av årets Let´s Dance.

Magnus vs Lalia. Bild tagen från tv.4.se

Inga kommentarer: