tisdag, mars 03, 2009

Vaccination och premiär

Idag fick Liam sin första vaccination. Han var så himla duktig. Det kom ett par tårar men det gick snabbt över. Hoppas bara att han slipper få biverkningar. Ikväll är det premiär för ett nytt program med min favoo Gordon Ramsey, Cookalong live heter det. Ska bli kul att se vad det går ut på. Men först står det Glamour, Unga mödrar och Halv åtta hos mig på tv-programmet. På återseende.....

Inga kommentarer: