söndag, mars 15, 2009

Nu är vår älskade son döpt

Liam döptes igår i S.Sallerups kyrka. Det gick jättebra. Men han blev lite ledsen när kantorn började spela på orgeln. Men annars var han hur duktig som helst. Dopfikan blev hur bra som helst. Liam var i stort sett vaken under hela eftermiddagen. Tog sig en liten lur efter mat och presentöppning. Många fina presenter fick han oxå. Vi är nöjda med hela dagen och tackar alla våra kära gäster som ville delta på Liams dop. Idag är vi väldigt trötta och ska krypa i säng tidigt. Det har varit en hektisk vecka! Kram och god natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken mysig dag ni verkar ha haft!!
Nästa lördag är det Edvins tur att döpas:-)

Kram