onsdag, mars 18, 2009

Ikea

Det blev en tur till ikea ikväll. Köpte en barnstol, stöddyna och 2 plastbackar med lock till Liams kommande tågbana.
Nu håller Liam på att somna och jag tittar på Rent hus och ska dricka kaffe med Taz.
Det blir tidig läggning för oss båda idag. Taz börjar jobba kl. 06 imorgon.
God natt...

Inga kommentarer: