måndag, mars 23, 2009

Ny vecka igen!

Måndag igen då och ännu en ny vecka. Vart tog det fina vädret vägen?? Igårkväll var det ju rena stormen! Vill ha vår nu!!! Liam tvärvägrade att sova igår. Han somnade efter ett bad och mat men sov bara en timme. Sen var han vaken tills kl. 23. I 3h var han gnällig som bara den och var inte alls nöjd med något. Stackars Tigiz låg på soffan och såg förtvivlad ut. När Liam äntligen hade somnat fick jag lite egentid innan jag däckade.... Idag har vi som sagt varit hemma hos min faster Kerstin och Hansi. Jättetrevligt hade vi. Hon bjöd på fläskpannkaka!! MUMS... Sen blev det kaffe och kaka oxå. Cecilia och Tilde var oxå där. Alltid kul att träffa dom. Liam fick en jättefin body och strumpor av Kerstin och Hansi. Tack än en gång. Sen blev det en snabb tur till Nova Lund för att hämta min baddräkt. Köpte en skjorta, haklapp och strumpor till Liam. Nu är vi hemma och ska slappa lite innan vi ska lägga oss. Lilleman sover redan så gott. Imorgon är det babymassage. God natt

1 kommentar:

Jessica sa...

Du ska ställa Liam i dagiskö så fort som möjligt!! Idag mår Oskar mycket bättre så skönt.. ja jag håller med dej vart tog våren vägen??!! Vill hitta en vårjacka!! =) =) kramar