måndag, mars 30, 2009

Äppelmuffins

Idag har varit en toppendag. Liam sov till kl: 10. Vi steg upp och åt frukost med Taz som sen skulle börja jobba kl: 12.
Vi andra har bara tagit det lugnt idag, så himla skönt.
När Liam hade sovit middag bakade han och jag äppelmuffins, mums så goda dom blev.
Nu är Taz hemma och vi har ätit middag och dricker nu kaffe/te och äter dom goda muffinsen.
Snart ska vi nanna då vi ska upp tidigt imorgon.
God natt

1 kommentar:

Jessica sa...

SÖtis!!!! =) =)