Då har det snöat i Skåneland idag. Jag som trodde att våren var på gång. Det var ju så himla fint imorse med solsken!
Torsdag idag och ännu en dag med en del på schemat!
Vi började med ett stopp hemma hos min pappa. Han bjöd på kaffe, kaka och tårta! Han ville fira att min käre make har fått körkort. Det var väldigt snällt av han.
Liam tyckte det var kul att träffa morfar, han skrattade en massa när pappa lekte med han. Synd att dom träffas så sällan bara.
Sen var det dax för en tripp till affären för att inhandla lite till dopet. Resten handlar jag imorgon, jag vill ha fräscha grönsaker.
Tycker inte riktigt om att handla i Malmös affärer längre, det är alltid så himla mycket folk!! Hatar att trängas, jag vill kunna gå i lugn och ro och handla.
Mannen jobbar ikväll så vi är alldeles ensamma hemma. Trist men vad gör man!
Liam och Tigiz sover så jag har lite egentid faktiskt. Det behövs verkligen.
Nu ska jag koka lite te....
God natt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar