söndag, mars 29, 2009

Sommartid och vellingeblomman

Inatt ställdes som bekant klockan fram en timme till sommartid. Liam väckte mig vid 07.15 åt lite och somnade sen om igen. När han väcker mig nästa gång tror jag att klockan bara är runt 9-tiden. Men när jag tittar på klockan håller jag på att få en chock. Klockan är 11.30!! Jag trodde inte det var sant. Liam måste har varit trött eftersom han har sovit så länge. Men jag ska erkänna att det var riktigt skönt att få sova. Det har varit riktigt vårväder idag, så Liam och jag passade på att hämta min mamma och syster Lena och tog en tur till vellingeblomman. Det fanns ett litet föl där som var så söt, även lammen var så söta. Liam tittade på djuren med stora ögon!! Det var så mycket folk där så några bilder fick jag inte med mig hem. Men vi ska åka dit igen med Taz och då ska vi ta foto. Liam och jag följde med mamma hem en sväng på fika. Liam var på så gott humör, "pratade" med mamma som aldrig förr och log med hela ansiktet. Taz var hemma med Tigiz och dom har varit så duktiga. Dom har dammsugit och torkat golven. Nu är Taz hos en kompis, Liam och Tigiz sover så jag har egentid, tjohoo.... Ska ta och koka en kopp te och slappa framför tv.n. God natt.

Inga kommentarer: