torsdag, april 30, 2009

Valborg

Idag är det valborg. Vi har inte varit och tittat på något bål. Tyckte att det blåste för mycket och dessutom så fryser man alltid. Så nä detta året strunta vi i det. Liam och jag har varit på föräldragruppen idag och där pratades det om säkerhet. Det är ju sjukt mycket man ska tänka på. Men det är kanon att få information om det. Sen träffade vi Sofia och Arvid och tog en skön promenad. Pojkarna sov gott i sina vagnar. Vi köpte lite fika och gick till Balders Hage och satt där en stund. När vi skildes åt gick jag med Liam till citygross och handlade lite. Var ute efter katrinplommon men det var slut där. Jag bestämde mig för att promenera till Willy´s och kolla om det fanns där. Men det var slut där oxå. Typiskt. Willy´s ligger ju inte inne i byn så det var en bit att gå. Så man kan ju säga att jag har fått rejält med motion idag, men avkopplande var det. Jag har ju glömt att berätta att Liam kan sitta själv utan stöd en stund. Detta har han kunnat sen han var ungefär 3 mån. Han är så himla duktig. Han håller även nappflaskan själv när han är på det humöret. Hans fötter tycker han väldigt mycket om. Han smakar på dom så fort han ligger på rygg och det spelar ingen roll om han är barfota eller inte. Det händer så himla mycket i utvecklingen och det är så kul. Men jag tycker det går lite för fort.... Imorgon är det 1 maj. Redan!!! Om 1 månad ska Taz ha semester. Helt otroligt... Nä nu ska vi titta på film, eller Taz ska titta och jag somnar som vanligt. Men det kan faktiskt vara tvärtom oxå eller så somnar vi båda, hahaha... God natt....

Inga kommentarer: