lördag, augusti 29, 2009

20 års-kalas

Idag har vi firat Alexander. Han fyllde 20 år i måndags men hade sitt kalas idag.
Det bjöds på god mat: kycklingspett, tzatziki, sallad, kex med goda ostar och frukt.
Eftersom Alex inte äter tårta så hade jag bakat chokladkaka och rabarbermuffins.
Kakan serverades med lättvispad grädde.
Liam var på jättebra humör och busade med alla, men mest med Håkan, Patrick och Alexanders pappa.
Nu sover gullungen så gott så.
Vill passa på att säga Grattis till Helena, Patricks flickvän som fyller år idag.
Vi hade lite bråttom när vi skulle iväg så det blev ingen bra bild på kakan, men slänger in den ändå och en på muffinsen.

Inga kommentarer: