lördag, augusti 22, 2009

Miniplask och filmkväll

Igår var det babysim eller miniplask som det nu heter. Liam badade med sin pappa och jag tittade på denna gången. Liam älskar att bada men igår ville han inte riktigt, tror att han var lite trött efter torsdagens kalas.
Det var en mamma och hennes son där som liknade Annika och William som gick i samma babymassagegrupp som Liam och jag. Så när lektionen var slut gick jag och hälsade på denna mamma och det visade sig vara dom. Så himla kul.
Framåt kvällen fick vi besök och det var ingen mindre än födelsedagsgrisen Tess och Eva. Japp, Tess fyllde år igår. Bara för hennes skull så bakade jag kladdkaksmuffins.
Vi käkade pizza, det blev Ice Age III och en massa snacks.
Liam busade med alla men mest med Tess. Tror det berodde på hennes snöre i tröjan. Dom är nämligen väldigt intressanta tycker Liam.
Tack för en trevlig kväll kära vänner. Hoppas det inte dröjer länge tills vi ses igen.

Inga kommentarer: