Idag är det verkligen
ingen rolig dag! Liam är
så gnällig och ska absolut inte underhålla sig själv en sekund! Så här har det varit sen vi vaknade imorse!!
Som om det inte var nog, Tigiz springer efter mig
hela tiden!! Han är nog uttråkad tror jag.
Som tur är så är Taz på väg hem från jobb så han får äran att umgås med lilleman och Tigiz ett par timmar. Jag tänker ha lite
egentid!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar