måndag, augusti 10, 2009

Gnäll och åter gnäll

Idag är det verkligen ingen rolig dag! Liam är gnällig och ska absolut inte underhålla sig själv en sekund! Så här har det varit sen vi vaknade imorse!! Som om det inte var nog, Tigiz springer efter mig hela tiden!! Han är nog uttråkad tror jag. Som tur är så är Taz på väg hem från jobb så han får äran att umgås med lilleman och Tigiz ett par timmar. Jag tänker ha lite egentid!

Inga kommentarer: