fredag, augusti 14, 2009

Duktiga Liam

Idag har Liam satt sig upp från liggande på magen. Han sken upp som en sol och klappade händerna. "Titta vad duktig jag är mamma"

1 kommentar:

T sa...

Vad duktig han är. Jag får snart komma och hälsa på, det känns som man har missat mycke på sista tiden....