Vi såg filmen "Män som hatar kvinnor" igår och jag rekommenderar verkligen den. En spännande, brutal och gripande film.
Detta är den första delen i filmatiseringen av Stieg Larssons trilogi om Millenium.
Efter att ha sett trailern på andra delen "Flickan som lekte med elden" kan man inget mer än att längta tills den har premiär.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar