Kan ni tänka er, min lilla gullunge blir 8 månader idag.
Kan inte riktigt fatta det.
Varje dag tänker jag på dagen då han föddes. Han var så liten och hade ingen aning om hur omvärlden såg ut. Han hade ingen aning om hur älskad och efterlängtad han var. Men en dag kommer han att få veta det o även få veta hur lyckliga vi är över att han valde oss som föräldrar.
Du är vårt allt vår älskade son
2 kommentarer:
Grattis Liam,, du har ju blivit såå stor!!! Känns som om att det va igår man fick reda på att du var ett plus på en sticka.. hi hi.. =) =)
så stor och fin han är och så lik sin mamma :) hoppas allt bra med er annars kram från maria och barnen i malmö
Skicka en kommentar