Helt sjukt vad tiden går fort. Vart tog sommaren vägen? Den har bara rusat förbi i en väldans fart!
Tänk er, om 14 dagar firar Taz och jag vår bröllopsdag. Vi har då varit gifta i 1 år. Vart tog det året vägen?
Är det meningen att tiden ska gå så fort i framtiden också? Blir det så här när man har fyllt 30? En bra fråga som får svar med tiden.
Lördagen spenderade Liam, Tigiz och jag med min mamma. Det blev en tur till vackra Österlen. Det är så fint på Skånes slätt om sommaren. Jag kan sitta och drömma mig bort om hur det kan tänkas ha varit förr i tiden, hur människorna har levt. Skulle vilja uppleva det för en dag bara för att se hur det var.
Taz har varit i Köpenhamn på tivoli med några kompisar. Eftersom jag inte åker karuseller var det ganska uppenbart att jag inte följde med.
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska lägga mig och sova.....
God natt....
1 kommentar:
Ja du tiden går för fort ibland..Det ser vi ju bara på våra barn,snart fyller dom 1 år hehe..En lite fågel viskade i mitt öra att faster lille kille ville komma hit & leka med sina kusiner när hans mamma & pappa ska ut & äta när dom firar 1 årig bröllopsdag:)
Skicka en kommentar