söndag, augusti 16, 2009

En underbar dag

Jag har haft en alldeles underbar dag med min älskade make.
Vi har varit på bio och sedan ätit middag på restaurang.
Filmen vi såg är "Sommaren med Göran" En helt okej film. Fanns vissa stunder då skrattmusklerna fick arbeta men jag hade nog förväntat mig lite mer humor med tanke på skådespelarna i filmen. Men jag ger filmen betyget: Godkänd
Medans vi firade vår bröllopsdag fick Liam vara hos moster Lena och det gick alldeles utmärkt. Dom hade varit i Beijers Park och matat ankorna, haft en liten picknick och sedan gungat och lekt i sandlådan på lekplatsen.
Måste erkänna att jag saknade min gullunge otroligt mycket, men är glad över att det fungerade så bra att lämna bort han ett par timmar.
Tack min älskade man för en underbar dag

Inga kommentarer: